maandag 22 oktober 2012

Een huwelijksaanzoek en een bezoekje aanCrea Marcha

Wat een verrassing !
Zaterdagavond, op hun eerste dag in London, is mijn middelste DD ten huwelijk gevraagd
op het hoogste punt in The London Eye
Van harte gefeliciteerd a.s. bruidspaar !

Ik was met jongste DD een paar dagen naar Zeeland geweest, en daar kon natuurlijk een bezoek aan Marcha van de Quilt Ster niet ontbreken.
 Wat een leuke ontvangst !
Toen ik zei welke blog ik had, zei Marcha meteen: Oh ben jij Klazien ?!
Zo leuk, kom je uit het hoge Noorden naar het zuidwesten van het land en kennen ze je naam !
 Meteen werd er koffie aangeboden en ondertussen heb ik even verlekkerd rondgekeken in het winkeltje.
De stofjes zijn precies mijn smaak en ik heb dan ook een charmpack van Collections for a Cause - Comfort (Moda) meegenomen.
Ook heb ik nog een hangertje gekocht om in de toekomst kleine seizoensquiltje op te hangen.
Ben ondertussen bezig met de siggyquilt, ga weer lekker aan de slag!
tot de volgende keer !

9 opmerkingen:

  1. Nou jij hebt een gezellig weekend gehad! Gefeliciteerd met je dochter, wat leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter dat is nog eens romantisch. En jou weekend kan ook niet meer stuk, mooie winkel, leuke stofjes en mooi weer.Gezellig met je jongste DD. Wat wil een mens nog meer.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Joepie!!!! Gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk van je lieve middelste. Hoe romantisch. En lekker met je jongste op pad geweest; doen jullie goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat gezellig allemaal.
    Gelukwensen voor de kinderen, ik zag al op FB dat je in het winkeltje in Zeeland was, en dacht nog zou dat van het blog zijn.
    Ja dus.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd met het voorgenomen huwelijk van je dochter, wat een feestelijk vooruitzicht.
    Wat gezellig om met je jongste dochter op stap te gaan, zo te zien heb jij het heel erg naar je zin gehad. Leuk dat je een bekende blogger bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met het aanstaande huwelijk van je dochter, maar ook met je eigen stappen op je levensweg.
    Heerlijk, dat je in Zeeland hebt kunnen genieten met een van je dochters en ja, het is heel apart om herkend te worden van je blog...
    Ik vond het ook zó leuk om jou in Hijum persoonlijk te ontmoeten.
    Geniet maar fijn van al het goede.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd en tof dat je zo'n fijn weekend hebt gehad......maar dat kan ook niet anders tussen al die mooie quiltstofjes.

    Vrolijke groetjes Renee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met je m.dochter;) haar voorgenomen huwelijk..
    fijn dat je zo een leuk weekend heb gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, trouw pannen voor je dochter, wat leuk! Gefeliciteerd hiermee! Fijn dat jullie leuke dagen hebben gehad in Zeeland!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !